COVID-19 en de invloeden op onze werkzaamheden:

Heel ondernemend Nederland heeft te maken met de invloeden van COVID-19. Ook Tapijtreiniging NH zal de komende tijd de werkzaamheden moeten aanpassen.

Om uw en onze gezondheid te waarborgen hebben wij besloten om onze wekelijkse route naar Noord-Brabant en Limburg terug te brengen naar eens per twee weken. Ook routes in andere provincies worden teruggebracht naar een minimum.

In onze eigen regio (Noord-Holland en Zuid-Holland) blijven wij voorlopig wekelijks halen en brengen. Daarbij trachten wij zoveel mogelijk contact met u als klant te vermijden. Normaliter krijgen onze klanten de ontvangstbon of factuur van een te reinigen artikel van onze chauffeur. Helaas is het, gezien de huidige omstandigheden, verstandiger om waar mogelijk fysiek contact te voorkomen. Om de richtlijnen van het RIVM zoveel mogelijk in acht te nemen sturen wij alles voorlopig per e-mail. U kunt facturen per bankoverboeking betalen. Wenst u toch contant te betalen? Dan verzoeken wij om het gepaste bedrag in een envelop klaar te leggen. U kunt ook pinnen, maar dat heeft momenteel niet onze voorkeur, omdat ons mobiele pinapparaat van hand tot hand gaat. We stellen het zeer op prijs als wij uw kleed mogen halen en afgeven bij de voordeur zodat we uw woning niet onnodig hoeven te betreden. Heeft u echt hulp nodig bij het oprollen en terugleggen? Dan mag u instructies geven en in een aparte ruimte of op 1,5 meter afstand wachten tot de chauffeur klaar is.

Bovenstaande is helaas onder voorbehoud en afhankelijk van verdere verordeningen van onze regering, onze eigen gezondheid en uiteraard uw welbevinden.

Mocht u of een huisgenoot op enig moment symptomen vertonen en/of in aanraking zijn geweest met een COVID-19 patiënt, dan verzoeken wij u dit aan ons te melden. Wij verzetten dan kosteloos uw afspraak. 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tapijtreiniging NH

 

Desinfecteren

De afgelopen weken krijgen wij (terecht) de vraag of het ook mogelijk is om na de reiniging een desinfecterende behandeling uit te voeren op kleden en meubels. In principe is dit mogelijk op alle losse artikelen. Bij vast tapijt is het helaas niet mogelijk, tenzij u het pand 48 uur kunt verlaten. Onze anti-allergiebehandeling is een desinfecterende behandeling. Ook micro-organismen, bacteriën, schimmels, sporen en virussen worden gedood. Wij voeren deze behandeling indien gewenst uit. Echter is het effect uiteraard tijdelijk. Zodra uw kleed of meubel weer in aanraking is geweest met mensen is er altijd weer een mogelijkheid tot (her)besmetting. Daarom bieden wij deze behandeling niet actief aan. Wenst u toch gebruik te maken van deze optie? Geef dit dan aan bij het vakje "opmerkingen"